Reacties

Marina Mooi verhaal. Dat drankje heet tinto de verano. Een… 23 jun. '23
Jacqueline Zo, weer even bijgelezen. Liep 3 verhalen achter.… 12 jun. '23
Carola Smith Kan zo op de cover van de Vogue😊 11 jun. '23
Loes zondag Ja, het is weer even wennen in Europa met al die regeltjes… 10 jun. '23
Joset van Dinteren Welkom in Europa!!! Hopelijk gaan jullie hiet ook… 8 jun. '23
Elke Echt maar dan ook echt super genoten van jullie verhaal.… 5 jun. '23
Loen Leuk om te zien en te volgen. Gr Bamisoep. 4 jun. '23
Carola Smith Genoten van jullie verhalen en prachtige foto's.… 2 jun. '23
Tineke Veltman Leuke foto ! Lulof die hen dat zo enthousiast demonstreert… 2 jun. '23
Peter & Monique Wij hebben ook genoten van de foto’s en Peet’s… 1 jun. '23
Marion Meij-de Haan Wat was het leuk jullie zo te volgen. En nu gaan Marcel… 1 jun. '23
Joset van Dinteren Hallo Lieverds, Bedankt voor het delen van jullie… 1 jun. '23
Loes zondag Bedankt Petra ik geniet volop van je reis verhalen.liefs… 1 jun. '23
Gretha Ohhh Zit het rondje Marokko er al weer bijna op Jammer… 29 mei '23
Gert van den Berg Prachtig verhaal en weer bijzondere mensen ontmoet. 28 mei '23
Jacqueline Spannend verhaal 28 mei '23
Jacqueline Prachtig daar. En leuk die gastvrijheid. 28 mei '23
Gretha Wat een verschil van natuur in Marokko Zal wel even… 26 mei '23
Banjo en Bil on an Urban Escape Het bijhouden vh blog kost meer tijd dan ik had gedacht… 26 mei '23
Monique Vraagje, waarom lopen de verhalen zover achter bij… 26 mei '23
Marina Goed dat het ijsje weg hebt gegooid. Scheelt een hoop… 26 mei '23
Esther Wat een prachtige foto's lieve mensen! 23 mei '23
Annemiek westra Ha ha,je kunt het zo levendig vertellen,situaties… 21 mei '23
William van Gool Heerlijk te zien hoe jullie genieten. Een totaal andere… 21 mei '23
Carola Smith Wat een verhalen, wat een mooie foto's. Dat jullie… 20 mei '23
Marloes Goemans Wat een prachtige foto's weer! En weer zo'n… 20 mei '23
Banjo en Bil on an Urban Escape Wat bijzonder dat wij ze hebben gezien, was die afslag… 19 mei '23
Annemiek westra Wat zijn jullie een waaghalzen,wat een avontuur.Nou… 18 mei '23
Johan Hele mooie ervaring, midden in een woestijnrace. Leuke… 18 mei '23
Monique Geweldige ervaring waarschijnlijk zo in de woestijn… 17 mei '23
René Versteegen Addax. Gaaf! Dankzij uitwilderingsprojekten weer terug… 17 mei '23
Banjo en Bil on an Urban Escape Eerst komen alle andere avonturen nog , daarna krijg… 16 mei '23
Peter & Monique Jullie komen toch wel terug hè? 16 mei '23
Marina Heel mooi verhaal en fijn dat je de juiste mensen… 11 mei '23
Jacqueline Wat een avontuur weer. Ik zou het af en toe best eng… 11 mei '23
Banjo en Bil on an Urban Escape Dank je wel 😊 11 mei '23
Peter & Monique Mooie plaatjes weer (en goed geschreven Peet) 👍 10 mei '23
Lilian Reizen met al die mooie indrukken en ook nog een super… 9 mei '23
Jacqueline Ik liep weer een beetje achter. Mooi hoe je jouw toestand… 8 mei '23
Joset van Dinteren Hallo Lieve Peet en Lulof, Jullie zijn goed bezig.… 7 mei '23
Gertrude Heel verstandig, je moet ook de tijd nemen om te genieten. 6 mei '23
Lilian Wat een plaatje 😍 6 mei '23
Gretha Gelukkig hoeven jullie niet ver te reizen om een weekje… 5 mei '23
Banjo en Bil on an Urban Escape Dank jullie wel, leuk dat iedereen zo mee kan genieten,… 5 mei '23
Banjo en Bil on an Urban Escape Ook gezellig hoor Syl, op Eldorado. We komen deze… 5 mei '23
Monique Het is ook nogal een reis die jullie maken. Even een… 5 mei '23
Peter & Monique Ja verstandig die rust Peet. Kan het ook een zonnesteek… 5 mei '23