Wachten op de DHL

21 maart 2023 - Algeciras, Spanje

Maandag 20 maart.

Het klussen aan het wiel gebeurde op de oprit van Wouter en Maria , een Nederlands/Spaans gezin waar wij afgelopen weekend op de oprit  bivakkeerden, weer eens iets anders dan een camping. Nadat alles weer in orde was met ons wiel hebben we een heerlijk weekend gehad.
Zaterdag een gezellige dag met Kees en Monique, vrienden uit onze straat, met een prachtig appartement in Estepona.

In Estepona bij Kees en Monique

Zondag naar Riogordo, daar wonen Marina (nicht van Petra) en haar man Peter in hun gezellige B&B, Finca Gordo. Marina had lekker appeltaart gebakken en we hebben een wandeling gemaakt door de prachtige natuur vanuit hun achtertuin.

Appeltaart eten bij Peter en MarinaWandeling omgeving Finca GordoMarina ………. Een paar geiten op ons pad

Maandag naar camping “Valle  Niza” gereden, vlak bij Malaga, om  daar op ons pakketje bouten te wachten. Dagindeling; in de ochtend yoga, daarna een duik in de nog koude zee , ontbijt en koffie, ‘s middags met de bus naar Malaga. Helemaal geen  straf hoor.

Het strand bij Camping Valle NizzaGouden uurtje aan zee bij camping Valle NizzaCathedral de Santa Maria de la Encarnación

Woensdagmiddag ons pakketje opgehaald en donderdag naar Algeciras om de tickets te kopen voor de boot.

Pakje met de bouten bij DHL servicepunt opgehaald

We slapen op een parkeerplaats van een Centro Commercial en tot onze grote verbazing staan we daar uiteindelijk met tientallen andere reizigers . We vermaken ons met boodschappen doen, praten met andere reizigers, lekker in het zonnetje zitten en eten bij de Mac.

Onze boot tickets gekocht bij CarlosWe werden door Carlos doorgestuurd naar deze parkeerplaats om te overnachtenLekker in het zonnetje de tijd uitzitten

We slapen uitstekend en om 7 uur rijden we richting de boot met een tas vol, vooraf klaargemaakt, ontbijt.

1. Gretha:
    27 maart 2023
    Wat leest dit lekker weg
    😄😄
  2. Banjo en Bil on an Urban Escape:
    31 maart 2023
    Fijn om te horen, het is even wennen zo’n reisblog bijhouden en de juiste toon vinden.
  3. Joset van Dinteren:
    27 maart 2023
    Sorry voor het late aanhaken bij Banjo en Bill.
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten!!
    En vooral dat iedere hobbel een uitdaging wordt om opgelost te worden.
    Waar al de brommerklussen goed voor zijn geweest Lulof om nu het grotere wer zelf te fiksen.
    Joe zit het met het open zijn van musea e.d?? Is dat daar ook seizoen gebonden?? Nu dus de oversteek naar Marokko!!! Spannend!!! Veel plezier samen!!°
  4. Marianne Broekman-Simissen:
    30 maart 2023
    Leuk om jullie verhalen te lezen!!
    Lekker genieten 😃